Sinds de Corona pandemie is toegeslagen schieten de webshops als paddenstoelen uit de grond. De voordelen zijn duidelijk; met een druk op de knop is je product besteld, betaald en thuisbezorgd. Ideaal natuurlijk, we horen u dus ook denken: ‘Waarom heeft All Ears nog geen webshop?’
Een hoortoestel is niet te vergelijken met een paar schoenen, een boek, boodschappen of een kledingstuk en gelukkig maar, anders zou het team van All Ears niet zulke leuke klanten kennen!
Het aanpassen van een hoortoestel vereist intensief contact met de drager, het is een halffabricaat dat door diverse factoren (volwaardige gehoortesten, oorinspectie, thuissituatie, werkomstandigheden, motoriek etc.) gemaakt wordt tot een maatwerk hooroplossing. Ook blijven het gehoor en de omstandigheden waarin een hoortoestel wordt gedragen niet constant. Onze winkels moeten daarom een veilige, vertrouwde
en persoonlijke sfeer uitstralen waar u als klant zich op het gemak voelt om de situatie bij te laten stellen, onderhoud te laten plegen en vragen te stellen. Een kopje koffie of thee mag dan ook niet ontbreken.
Daarnaast kijken onze audiciens en medewerkers ernaar uit u te ontvangen, goed te luisteren en uw wensen te leren kennen. Wat doet u zoal dagelijks, wekelijks of waar kijkt u naar uit dit jaar. Heeft u (klein)kinderen, heeft u hobby’s, bent u graag buiten, of houdt u van fietsen? Allemaal belangrijke aspecten die gaan helpen de juiste oplossing te bieden.
Ook na aanschaf vinden wij het belangrijk u minimaal eenmaal per half jaar terug te zien in een van onze winkels. We willen dan graag de ervaringen horen, de hoortoestellen professioneel reinigen en eventueel nieuwe testen doen en de hoortoestellen bijstellen naar veranderende omstandigheden. Zijn er vragen tussendoor dan kunt u altijd in een van onze winkels binnenlopen, er is altijd een medewerker die u direct zal bijstaan en oplossingen zal bieden.